Regulamin wynajmu apartamentów
Właściciele apartamentów będą Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
- Apartament wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 11.00.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10,00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu.
- Uwzględnienie życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Usługi świadczone są zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do biura, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Biuro wynajmujące apartamenty ma obowiązek zapewnić:
* warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
* bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu
* profesjonalną i uprzejmą obsługę
* sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie - Na życzenie gościa apartamentu świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
* udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
* przechowywanie bagażu gości zameldowanych w apartamentu - Biuro wynajmujące apartament nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien zawiadomić biuro o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność wynajmującego z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w biurze.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w biurze.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane w apartamencie mogą przebywać w pokoju od godziny 7.00 do godziny 22.00.
- W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest palenie w apartamentach, jak i używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Wynajmujący może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w lokalu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, biuro przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.